پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5127
-
الف
+

روی آنتن آی‌فیلم: «فردا دیر است»

«فردا دیر است» سریالی که حسن فتحی در دهه 70 کارگردانی کرده، روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

«فردا دیر است» سریالی که حسن فتحی در سال 1376 کارگردانی کرده، روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «فردا دیر است» ساخته حسن فتحی از شنبه 24 آذرماه مهمان مخاطبان آی‌فیلم می‌شود.

چیستا یثربی، فریبرز کامکاری، رضا صابری و حسن فتحی فیلمنامه «فردا دیر است» را به نگارش درآورده‌اند و این سریال طی سال‌ها 1376 و 1377 تولید شده است. داستان این مجموعه درباره اتفاقاتی است که در یک مرکز مشاوره درمانی رخ می‌دهد. دكتر "سارا عابدینی" به اتفاق یكی از اساتید قدیمی خود یک مركز مشاوره درمانی تأسیس می كند. به تدریج یک مددكار اجتماعی به نام "حبیب بابایی" و دختر جوانی به نام "شیرین" به عنوان منشی مركز در آنجا مشغول به كار می شوند. بیمارانی با مشکلات مختلف به مركز مشاوره درمانی مراجعه می‌کنند و ... .

از جمله بازیگران این مجموعه می‌توان به فاطمه گودرزی، حمید مظفری، فرخ نعمتی، رضا بنفشه‌خواه، زنده‌یاد فاطمه طاهری و ژاله صامتی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، سریال «فردا دیر است» از شنبه 24 آذرماه، هر روز ساعت 16:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 12:00 نیمه‌شب و 8:00 روز بعد خواهد بود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
یاقوت سرخ

فردا دیر است" مظلوم ترین سریال ایران درود بر استاد حسن فتحی

Yousra

با سلام ممنون از پخش سریال فردا دیر است،ولی چرا پخش رو قطع کردید،فکر میکنیم پر طرفدار تر از سریالی مثل آنام باشه که تازه پخش شده و ۲۰۰ بار هم شبکه های مختلف تکرارش رو گذاشتن.لطفا.پخش این سریال قشنگ رو قطع نکنید

شهروند

چرا پخش سریال نیمه کاره متوقف شد؟!

کاربر مهمان

تیتراژ این سریال با صدای قاسم افشار از اون کارهای خاطره انگیزه مرسی واسه پخش این سریال

محسن ولی پور

گل بودوبه سبزه اراسته شد!؟سریال انام راکه هنوزیک سال هم ازپخشش نگذشته راپخش میکنید!؟ اما سریال های روزی عقابی,همسفر,دایره تردید,اخرین گناه,حصیرسرد, اینه عبرت وادامه ان,دزدان مادربزرگ که خاطره انگیزندویک بارهم پخش نشدن وده هادرخواست دارندراپخش نمیکنید!؟جالبه نه!؟مردم راسرکارگذاشتید!؟